Комунальний заклад

"БОГОДУХІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА"
Харківської обласної ради
  • Головна
  • Новини
  • Адміністрація
  • Діяльність закладу
  • Методична скринька
  • Безпечне освітнє середовище
  • Внутрішня система якості освіти
  • Дистанційна освіта
  • Виховна робота
  • Бібліотека
  • Соціально-психологічна служба
  • Сторінка логопеда
    • Поради логопеда
    • Робота логопеда
    • Планування
  • Фотогалерея
  • Дошка оголошень
  • Батькам
  • Корисні посилання
  • Протидія булінгу в закладі освіти
  • Зворотній зв'язок
  • Прозорість та інформаційна відкритість
  • Благодійна допомога
Банери

Робота логопеда

«Де звірятам зігрітися взимку?»

21.01.2021 року вчителем-логопедом було проведено корекційний урок з ученицею 9-Б класу. Урок складався за таким програмовим змістом: Фізичний розвиток: удосконалювати рухову активність і координацію під час виконання вправ для покращення дрібної моторики. Соціально-моральний розвиток: виховувати свідоме ставлення до природного довкілля, зокрема тварин рідного краю. Емоційно-ціннісний розвиток: викликати співчуття до представників тваринного світу, які потерпають узимку. Пізнавальний розвиток: збагачувати знання дітей про життя тварин нашої місцевості узимку, особливості життєдіяльності, вигляду, харчування тварин, розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення та удосконалювати навички лічби. Мовленнєвий розвиток: учити ученицю розповідати про життя диких тварин узимку, передавати словом своє ставлення до них; вправляти у формуванні відповідей на запитання, поповнювати активний словник епітетами, порівняннями, образними висловами, учити формулювати свої враження, вчити утворювати присвійні прикметники, узгоджувати їх з іменниками, активізувати дієслівний словник, вчити утворювати іменники з зменшувально-пестливими суфіксами. Креативний розвиток: сприяти розвитку творчих здібностей, виховувати прагнення до самовираження.


postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

Зимові свята

19.01.2021 року вчителем-логопедом Торяник Ю. А. було проведено логопедичне заняття з ученицею 2 класу. Метою заняття було: розширити уявлення учениці про зиму, зимові розваги, ознайомити з головними зимовими святами: Миколая, Різдвом, Новим роком; розповісти про значення свят у житті людей. Збагачувати словниковий запас дитини словами з лексичної теми, що розглядається; вправляти у вживанні слів-антонімів; вчити уважно розглядати наочний матеріал та висловлювати свої думки щодо побоченого; формувати навички розповідного мовлення, навички складання речень; зокрема артикуляцію, дикцію, інтонаційну виразність мовлення; розвивати загальну та дрібну моторику; виховувати бажання говорити правильно.


postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

«Мишка - шкряботушка» ( автоматизація звука [ Ш ] в складах, словах)

07.12.2020 року вчителем-логопедом було проведено логопедичне заняття з ученицею 1 класу. За занятті було поставленні такі цілі. Корекційно-освітні: Закріпити артикуляцію - положення губ, ящика і зубів при вимові звуку, акустичні ознаки звука: приголосний або голосний, ізольоване висловлення звуку Ш (образне порівняння звуку «Ш» - шипіння змії, лопнула шина...), продовжувати вчити правильно вимовляти звук Ш в складах і словах, вчити визначати наявність звука в словах (розвивати звукове чуття), збагачувати активний та пасивний словник іменниками (вживання мовного матеріалу - слів, насичених звуком (на початку, середині або в кінці слова). Корекційно-розвиваючі: Розвивати артикуляційну та дрібну моторику; фонематичний слух; силу ротового видиху; удосконалювати загальну моторику; виробити чіткі координовані дії у взаємозв’язку з мовою, моторика обох рук, узгоджувати роботу обох півкуль головного мозку, зорову увагу, пам’ять, мислення. Корекційно-виховні: Виховувати пізнавальний інтерес до логопедичного заняття, відчувати задоволення від самостійно виконаного завдання, позитивний емоційний настрій на занятті.

postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

«Веселі зимові перетворення»

01.12.2020 року вчителем-логопедом було проведено логопедичне заняття з учнем 3 класу. Заняття складалося за таким програмовим змістом: - розвиток психоемоційної та чуттєвої сфер, навички міжособистісної взаємодії, комунікативних навичок, дрібної моторики рук; - розширення загальної обізнаності учня за темою «Зима»; - активізація мовленнєвого розвитку, мовного дихання , корекція пізнавальних психічних процесів уваги ( стійкість, переключення ), сприймання ( зорове, слухове ) через стимуляцію тактильних відчуттів, мислення; - зняття емоційної напруги, регулювання процесів збудження і гальмування.


postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

<< Первая < Предыдущая 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следующая > Последняя >>

Страница 9 из 24

Copyright © 2011 ---.
All Rights Reserved.

Joomla template created with Artisteer by shoot56.