Комунальний заклад

"БОГОДУХІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА"
Харківської обласної ради
  • Головна
  • Новини
  • Адміністрація
  • Діяльність закладу
  • Методична скринька
  • Безпечне освітнє середовище
  • Внутрішня система якості освіти
  • Дистанційна освіта
  • Виховна робота
  • Бібліотека
  • Соціально-психологічна служба
  • Сторінка логопеда
    • Поради логопеда
    • Робота логопеда
    • Планування
  • Фотогалерея
  • Дошка оголошень
  • Батькам
  • Корисні посилання
  • Протидія булінгу в закладі освіти
  • Зворотній зв'язок
  • Прозорість та інформаційна відкритість
  • Благодійна допомога
Банери

Робота логопеда

Інтегрований логопедичний урок «Диво весна»

08.04.2021 року вчителем-логопедом Торяник Ю.А. було проведено  логопедичний урок з ученицею 3 класу.

Метою заняття було: узагальнити і систематизувати знання дітини про весну, ознаки весни; вправлятися в утвореннях зменшувально-пестливих форм іменників; вправлятися в утвореннях іменників множини в родовому відмінку; вчити складати речення , розповіді; активізувати словник по даній темі; розвинути увагу, пам’ять, мислення і дрібну моторику, переказування тексту по сіквейну.

- Зв’язне мовлення: вчити відповідати на питання; складати речення; стимулювати ученицю підтримувати діалог в сюжетних ситуаціях; підбирати слова-ознаки і слова-дії.

- Звукова культура: розвиток сприйняття, мовного слуху і фонематичного сприйняття; дихання і правильного мовного видиху; вправляти у правильності вимови за допомогою чистомовок.

- Граматика: закріпити вміння дівчинки складати речення, узгоджувати слова в реченні, удосконалювати граматичний лад мови, вчити утворювати якісні прикметники, іменники зі зменшено-пестливими суфіксами, удосконалювати навички вживання прийменниково-відмінкових конструкцій.

Розвивати образне, логічне та доказове мовлення, формування навичок співпраці, взаєморозуміння, доброзичливості, самостійності, ініціативності, відповідальності, любов до рідної природи. Бажання більше пізнавати довкілля; формувати діалогічне та монологічне мовлення.


postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

Автоматизація звука [Ш] в складах, словах з використанням Лего-технологій «Пригоди веселого вітерця»

31.03.2021 року вчителем-логопедом Торяник Ю.А. будо проведено логопедичне заняття з учнем 3 класу. Метою заняття було: закріпити артикуляційний уклад при проголошені звуку «Ш». Відпрацювати звук «ш» у складових рядах, слів з використанням Лего-технологій. Заняття складалося С таких завдань: - Корекційно-освітні: закріпити артикуляцію і ізольовану вимову звуку Ш, продовжувати вчити правильно вимовляти звук Ш в складах і словах за допомогою Лего-технологій; - Корекційно-розвиваючі: розвивати артикуляційну та дрібну моторику; фонематичний слух; силу ротового видиху; силу голосу; зорову увагу, пам’ять, мислення. -Корекційно-виховні: виховувати пізнавальний інтерес до логопедичних занять, позитивний емоційний настрій на заняття. Виховувати посидючість, вміння долати труднощі.


postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

«Все про весну»

05.03.2021 року вчителем-логопедом Торяник Ю.А. було проведено логопедичне заняття з ученицею 2 класу. Заняття складалося за такою метою: узагальнити і систематизувати знання учениці про весну, ознаки весни; вправлятися в утвореннях зменшувально-пестливих форм іменників; вправлятися в утвореннях іменників множини в родовому відмінку; вчити складати речення, розповіді; активізувати словник по даній темі; розвинути увагу, пам’ять, мислення і дрібну моторику, переказування тексту по сінквейну. Вчити відповідати на питання; складати речення; стимулювати підтримувати діалог в сюжетних ситуаціях; підбирати слова-ознаки і слова-дії. Розвивати сприйняття, мовний слух і фонематичне сприйняття; дихання і правильного мовного видиху; вправляти у правильності вимови за допомогою чистомовок. Закріпити вміння учениці складати речення, узгоджувати слова в реченні, удосконалювати граматичний лад мови, вчити утворювати якісні прикметники, іменники зі зменшено-пестливими суфіксами, удосконалювати навички вживання прийменниково-відмінкових конструкцій. Розвивати образне, логічне та доказове мовлення, формування навичок співпраці, взаєморозуміння, доброзичливості, самостійності, ініціативності, відповідальності, любові до рідної природи. Бажання більше пізнавати довкілля; формувати діалогічне та монологічне мовлення.     

postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

Подорож в країну «Звуколяндію». Диференціація звуків [С], [З], [Ц]

25.02.2021 вчителем-логопедом Торяник Ю.А. було проведено логопедичне заняття з учнем 3 класу. Метою заняття було: закріпити вміння диференціювати звуки [с], [з], [ц] в усному мовленні; сприяти розвитку артикуляційної моторики, фонематичного і складового аналізу і синтезу, фонематичного сприймання і уявлення, слухової пам’яті, уваги логічного мислення; формувати вміння граматично правильно будувати складні речення, впевнено висловлювати свої думки, інтонаційну виразність мовлення; стимулювати мовленнєву активність; активізувати словник приємними, ввічливими і тактовними словами; розвивати мовленнєвий етикет; виховувати доброзичливість, самостійність, почуття доброти і поваги до інших, уміння дружити і берегти дружбу.

postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

<< Первая < Предыдущая 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следующая > Последняя >>

Страница 8 из 24

Copyright © 2011 ---.
All Rights Reserved.

Joomla template created with Artisteer by shoot56.