Комунальний заклад

"БОГОДУХІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА"
Харківської обласної ради
  • Головна
  • Новини
  • Адміністрація
  • Діяльність закладу
  • Методична скринька
  • Безпечне освітнє середовище
  • Внутрішня система якості освіти
  • Дистанційна освіта
  • Виховна робота
  • Бібліотека
  • Соціально-психологічна служба
  • Сторінка логопеда
    • Поради логопеда
    • Робота логопеда
    • Планування
  • Фотогалерея
  • Дошка оголошень
  • Батькам
  • Корисні посилання
  • Протидія булінгу в закладі освіти
  • Зворотній зв'язок
  • Прозорість та інформаційна відкритість
  • Благодійна допомога
Банери

Робота логопеда

Корекційно-розвиваюче заняття

02 вересня 2021 року вчителем - логопедом було проведено логопедичне заняття з учнем 1 класу. Заняття складалося за таким програмовим змістом. Корекційно-розвиваючі завдання: - розвивати дрібну моторику, зорово-просторовий гнозис; - формувати узгодженість мови з рухом; - розвивати слухову увагу, фонематичний слух; - розвивати мовне дихання і інтонаційну виразність мовлення.

postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

В гостях у казки «Заяча хатинка»

11.05.2021 року вчителем - логопедом було проведено логопедичне заняття з ученицею 1 класу. Метою заняття було: - розвивати дрібну моторику й артикуляційний апарат; - автоматизувати поставлені звуки у мовленні; - формувати мовленнєву компетентність; - виховувати добре ставленння до оточення, бажання допомогти тим, хто цього потребує.


postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

«Автоматизація звука [л] в складах, словах»

06.05.2021 року вчителем-логопедом Торяник Ю.А. було проведено логопедичне заняття з учнем 7-А класу. На занятті були поставлені такі цілі: - Корекційно-освітні: формування критичного відеошенння до своєї мови; вироблення уміння утримувати мову в спокійному стані; виконання правильної артикуляції звуку; закріплення навички вимови звуку «л» в складах, словах. - Корекційно-розвивальні: розвиток дрібної моторики, зорової і слухової уваги, навички звуко-буквенного аналізу і синтезу слів; розвиток фонематичного слуху; розвиток рухливості і гнучкості кінчика язика, уміння їм управляти; розвиток сприйняття і орієнтування в просторі, відпрацювання понять «правий» і «лівий». Корекційно-виховні: виховання інтересу до заняття, уміння контролювати себе, виховання акуратності, дисциплінованості.


postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

Формування звукової культури мовлення, лексико-грамотичної будови мовлення та зв’язного мовлення за лексичною темою «Іграшки»

20.04.2021 року вчителем-логопедом Торяник Ю.А. було проведено корекційне заняття з учнем 2 класу. Заняття складалося за таким програмовим змістом. Корекційно-розвиваючі завдання: - розвивати дрібну моторику, зорово-просторовий гнозис; - формувати узгодженість мови з рухом; - розвивати слухову увагу, фонематичний слух; - розвивати мовне дихання і інтонаційну виразність мовлення. Корекційно-навчальні завдання: - закріплювати артикуляцію звуків [У], [А]; - формувати вміння виділяти звук [У] з ряду звуків; - продовжувати формувати вміння виділяти перший голосний звук в словах; - формувати узагальнююче поняття «іграшки»; - продовжувати формувати вміння давати відповіді на питання повним реченням. Корекційно-мовленнєві завдання: - активізувати словник по темі іграшки; - вправляти в утворені зменшувально-пестливих форм іменників; - в утворені іменників множини родового відмінка; - вправляти у вживанні прийменників НАД, під, між. Корекційно-виховні: - виховувати бажання допомагати тим, хто цього потребує, посидючість, акуратність при роботі в зошиті.

postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

<< Первая < Предыдущая 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следующая > Последняя >>

Страница 7 из 24

Copyright © 2011 ---.
All Rights Reserved.

Joomla template created with Artisteer by shoot56.