Комунальний заклад

"БОГОДУХІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА"
Харківської обласної ради
  • Головна
  • Новини
  • Адміністрація
  • Діяльність закладу
  • Методична скринька
  • Безпечне освітнє середовище
  • Внутрішня система якості освіти
  • Дистанційна освіта
  • Виховна робота
  • Бібліотека
  • Соціально-психологічна служба
  • Сторінка логопеда
    • Поради логопеда
    • Робота логопеда
    • Планування
  • Фотогалерея
  • Дошка оголошень
  • Батькам
  • Корисні посилання
  • Протидія булінгу в закладі освіти
  • Зворотній зв'язок
  • Прозорість та інформаційна відкритість
  • Благодійна допомога
Банери

Робота логопеда

Голосні звуки і букви.

Логопедом Лелюк А.В. 17.01.2022 року було проведено заняття з учнем 5-А класу, тема якого була «Голосні звуки і букви.» 
Цілями заняття були: Закріплення уявлення про голосні звуки, їх правильна артикуляція та розрізнення. Розвиток фонематичного слуху, звукового аналізу та синтезу. Удосконалення складової структури слів. Розвиток діалогічного мовлення, слухової уваги та пам'яті, зорового гнозису та конструктивного праксису, мислення, артикуляційної, тонкої і загальної моторики, координації мови з рухами. Формування навиків співпраці, взаєморозуміння, доброзичливості, самостійності, ініціативності.
postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

Логопедичне складання казки (усно).

11 січня 2022 року було проведено підгрупове логопедичне заняття з учнями 4-го класу. Тип уроку - урок-гра. Розробка даного уроку для дітей передбачає розвиток творчості, критичного мислення, уяви, фантазії. Урок містить корекційно-розвиткову спрямованість з розвитку та корекції вад мовленнєвого розвитку. Високу ефективність уроку можна забезпечити шляхом організації індивідуальної роботи, групових форм роботи, роботі в парах.
Метою уроку є:  вчити учнів складати казку, розвивати мовлення, збагачувати словниковий запас, використовувати в мовленні синоніми, антоніми, порівняння. Розвивати уяву, логічне мислення, культуру зв’язного мовлення. Виховувати доброту, почуття взаємоповаги, любов до природи.

postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

Диференціація написання букв П - Т

Незадовго до канікул, логопедом Лелюк А.В. 20.12.2021 року було проведено заняття з учнем 4-го класу на тему «Диференціація написання букв П - Т »
В розробці заняття використано цікаві дидактичні завдання, основною метою яких є розвиток навичок мовленнєвої діяльності, що дає можливість зробити серйозну роботу цікавою, підкреслює навчальний характер гри, направленість навчального змісту на процеси пізнавальної діяльності. Ігри сприяють формуванню повноцінної особистості дитини - логопата, створенню правильних взаємовідносин між дітьми.
Метою заняття стало: вчити диференціювати на письмі та на слух звуки П-Т, у вимові (початок, середина, кінець.); вдосконалювати навички звуко-буквеного аналізу; розвивати зорову увагу, уяву, пам'ять,мислення, фонематичний слух, мовлення; розвивати дрібну і загальну моторику; збагачувати словниковий запас.
Складати із вивченими словами словосполучення, речення. Вчити запам’ятовувати вірш і виразно його читати. Закріпити поняття «приголосний», «глухий», «дзвінкий». Удосконалювати навички читання. 
postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

Заняття за лексичною темою «Транспорт»

14.12.2021 року з ученицею 2-го класу було проведено заняття за лексичною темою «Транспорт».
Завданням було:  активізація, уточнення та збагачення словникового запасу за темою: «Транспорт»; спонукання до активного та виразного мовлення; виховання уваги до зверненого мовлення; прищеплювання навичок пояснювального мовлення; формування простих та поширених речень за допомогою запитань до малюнків; спонукати вживати у власному мовленні різні за метою висловлювання та інтонацією речення; вживання речень зі сполучником а; поповнення словника прикметниками, прислівниками, дієсловами; виховувати вміння узгоджувати іменники з дієсловами, прикметниками, числівниками, прийменниками; формування графо-моторних навичок.
Розвиток артикуляційної, дрібної та загальної моторики; координація мовлення з рухами творчого уявлення; мімічної мускулатури, мовленнєвого дихання, темпорітмічної сторони мовлення; розвиток зорового та слухового сприйняття і уваги, тактильного сприйняття; розвиток логічного мислення під час відгадування загадок; розвиток психічних та фонематичних процесів; розвиток зорово-просторового сприймання, уявлення; зорового аналізу та синтезу, зорового контролю; формування зорово-моторної координації.
Формування навичок співпраці, взаєморозуміння, доброзичливості, вміння працювати з дидактичним матеріалом, розвивати бажання та інтерес розповідати за власним бажанням; виховання творчої активності та вміння уважно слухати один одного.
postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

<< Первая < Предыдущая 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следующая > Последняя >>

Страница 4 из 24

Copyright © 2011 ---.
All Rights Reserved.

Joomla template created with Artisteer by shoot56.