Комунальний заклад

"БОГОДУХІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА"
Харківської обласної ради
  • Головна
  • Новини
  • Адміністрація
  • Діяльність закладу
  • Методична скринька
  • Виховна робота
  • Бібліотека
  • Соціально-психологічна служба
  • Сторінка логопеда
    • Поради логопеда
    • Робота логопеда
    • Планування
  • Освітні проекти
  • Фотогалерея
  • Дошка оголошень
  • Батькам
  • Корисні посилання
  • Протидія булінгу в закладі освіти
  • Зворотній зв'язок
  • Прозорість та інформаційна відкритість
  • Благодійна допомога

Сторінка логопеда

     Практичний логопед.

     Лелюк Аліна Володимирівна

     Графік роботи:

     пн – пт      09.00 – 13.00

      

 

 

 

 

 


ОСНОВНІ СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА

1.Діагностична діяльність(вивчення анамнезу, історії розвитку, причин порушень у дитини, бесіда з батьками, спостереження за дитиною, обстеження мовлення).

2.Складання індивідуальних планів роботи з кожною дитиною.

3.Визначення доцільних форм взаємодії з дитиною, видів корекційно - розвивальної роботи.

4.Надання порад, консультацій батькам, педагогам, залучення родини до активної практичної співпраці.

5.Співпраця із практичним психологом, вихователем щодо корегування педагогічного , корекційного процесу, пошуку шляхів його вдосконалення.

6.Аналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини, ведення документації та складання звітів.

7.Участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта.

 

Зміст корекційно - розвиваючої роботи вчителя-логопеда

 

· готовить артикуляційний апарат до постановки звуків;

· визначає послідовність постановки звуків від характеру мовленнєвих порушень;

· працює над розв· виробляє і виправляє рухи артикуляційних органів;

итком правильного мовного дихання дітей;

· відбиває артикуляційний уклад певного звука, використовуючи відпрацьовані раніше рухи органів мовлення;

· ставить звук (різними прийомами та методами);

· закріплює поставлений звук у складах;

· автоматизує поставлені звуки у словах, фразах, реченнях, словосполученнях, зв’язній мові;

· проводить диференціацію звуків;

· відпрацьовує граматичні форми.

 

Форми роботи

 

1. ФРОНТАЛЬНІ ЛОГОПЕДИЧНІ ЗАНЯТТЯ.

2. ПІДГРУПОВІ ЛОГОПЕДИЧНІ ЗАНЯТТЯ.

3. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЛОГОПЕДИЧНІ ЗАНЯТТЯ

Форми взаємодії з батьками

 

1. Батьківські збори проводяться у вересні, січні, травні. 
На зборах вчитель-логопед знайомить батьків з нормативними документами, програмами, з досягненнями дітей та труднощами у корекційному процесі.

2. Індивідуальні консультації вчителя-логопеда. 
В ході яких батькам надаються індивідуальні поради щодо поліпшення мови або розвитку пізнавальних (психічних) процесів дитини.

3. Поради логопеда” в інформаційному осередку логопедичного кабінету. 4. Анкетування батьків дозволяє уточнити стан їх зацікавленості у розвитку дитини, визначити їх потреби, з'ясувати, чи задоволені вони корекційним процесом.

5. “Домашні логопедичні папки”, які складені для індивідуальної роботи з дітьми. Вони допомагають батькам закріпити набуті дитиною мовні навички та вміння. 
А логопеду здійснити аналіз розвитку кожної дитини і налагодити тісний взаємозв’язок між учасниками корекційного процесу.

 

Організаційно-методична робота

 

· обстеження усного мовлення школярів ;

· комплектування підгруп для логопедичних занять згідно мовних порушень;

· оформлення необхідної документації логопедичного кабінету;

· співпраця логопеда з вчителями;

 

Основні завдання

 

· усунення різних порушень усного і писемного мовлення;

· запобігання різним відхиленням мовленнєвого розвитку школярів;

· пропаганда логопедичних знань серед педагогів та батьків;

· розробка методичних рекомендацій, консультації для педагогів та батьків щодо попередження та подолання вад мовлення у дітей;

· самоосвіта;

· оснащеність логопедичного кабінету.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Copyright © 2011 ---.
All Rights Reserved.

Joomla template created with Artisteer by shoot56.