Комунальний заклад

"БОГОДУХІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА"
Харківської обласної ради
  • Головна
  • Новини
  • Адміністрація
  • Діяльність закладу
  • Методична скринька
  • Безпечне освітнє середовище
  • Внутрішня система якості освіти
  • Дистанційна освіта
  • Виховна робота
  • Бібліотека
  • Соціально-психологічна служба
    • Нормативно-правова база
    • Планування
    • Соціально-психологічні заходи
    • Поради батькам
  • Сторінка логопеда
  • Фотогалерея
  • Дошка оголошень
  • Батькам
  • Корисні посилання
  • Протидія булінгу в закладі освіти
  • Зворотній зв'язок
  • Прозорість та інформаційна відкритість
  • Благодійна допомога
Банери

Поради батькам

Пам’ятка для педагогічного працівника щодо успішної реалізації власних можливостей

·        • Зосередьтеся на своїх цілях;

• Визначте, що Вам заважає досягнути успіху, і спробуйте позбутися цього;

• Постарайтеся зрозуміти, яка поведінка сприяє успіху, а яка перешкоджає його досягненню;

• Використовуйте ті можливості, які надає Вам життя наразі. Не очікуйте на інші, ліпші;

• Беріться за справу без зволікань. Відкиньте фальшиві виправдання (не можу», «не вмію» тощо) і налаштуйтеся на те, що здійснення Ваших бажань – у Ваших руках.

• Прагніть отримувати більше знань, навичок, умінь, інформації, радьтеся з іншими. Учитися потрібно впродовж всього життя.

• Не відступайте від зобов’язань щодо себе і щодо інших. Завжди дотримуйтеся даного слова, адже основним показником особистісного зростання людини є її здатність доводити справу до кінця.

• Не бійтеся помилок. Здатність помилятися є частиною життєвого досвіду, і якщо людина уникатиме помилок, вона не зможе вчитися, розвиватися. Найбільша помилка – це рішення не робити помилок.

• Усвідомте свої помилки, виправте їх наслідки і продовжуйте діяти, але вже по – іншому.

• Визначте власні критерії успіху і невдачі. Пам’ятайте, що позитивне мислення допоможе Вам досягнути того, чого Ви бажаєте, які випробування не готувало б Вам життя. У Ваших силах зробити неможливе можливим.

• Розвивайте свою індивідуальність. Це те, що відрізняє Вас від інших і є Вашим скарбом.

• Не орієнтуйтеся на посередність. Вірте в себе, вірте, що Ви – творчий режисер свого життя.

• Вірте у власну вдачу – лише Ви відповідаєте за свій успіх.

• Пам’ятайте, Ви – єдиний, хто утримує Вас на місці та не дає можливості досягати вершин. Талант є в кожного, потрібно розкривати його самостійно, активно діючи і шукаючи своє покликання.

postcategoryiconкатегория: Главный / Поради батькам

Рекомендації для педагогів щодо вміння формувати пізнавальний інтерес і пізнавальну потребу в молодших школярів

  I Застосування педагогом психологічних умов ситуативного інтересу:

        1)      наявність цікавої інформації;

        2)      досягнення мимовільної уваги, позитивного емоційного настрою молодших школярів;

       3)      вільне орієнтування педагога в матеріалі;

       4)      демонстрування високого рівня узагальнення;

      5)      систематизація, встановлення внутрішньо предметних і міжпредметних зв’язків;

      6)      включення нового матеріалу в контекст раніше засвоєних знань;

7) виявлення відомих закономірностей у нових ситуаціях;

8)опрацювання відомого матеріалу, але з новими цілями, повторне роз’яснення тих самих завдань із різних позицій тощо;

 9)  урізноманітнення методів і прийомів роботи, які застосовує педагог;

10) установлення оптимального рівня індивідуальної складності завдань, забезпечення ефективної допомоги;

11)  демонстрування школярам їхнього прогресування в засвоєнні нового матеріалу:

o   чітке визначення нового в змісті матеріалу кожного уроку;

o   розкриття цілей як групи уроків, так і кожного уроку;

o   систематичне підбиття підсумків із певної мети;

o   систематичне осмислення значущості матеріалу;

II Стимуляція процесуального інтересу молодших школярів (інтересу діяча):

1)      застосування активізаційних завдань для збудження пізнавальної активності;

2)      забезпечення почуття задоволення молодших школярів від їхньої активної пізнавальної діяльності – похвала, визнання, оцінювання досягнутих результатів, вказування на вияв здібностей;

3)      забезпечення успіху в діяльності;

4)      зведення до мінімуму негативних оцінок або відмова від них;

5)      продуктивне оцінювання неуспіху – обережне корегування причин, що призвели до нерозуміння, заповнення прогалин у знаннях, надання конструктивної допомоги.

 III Заохочення виявів допитливості молодших школярів – опора на пізнавальні інтереси, сильні сторони особистості кожного молодшого школяра, а також на його соціогенні потреби (у визнанні, успіху, любові, само актуалізації, утвердженні тощо).

 IV Неприпустимість приниження людської гідності, образ особистісного характеру.

 

 

 

postcategoryiconкатегория: Главный / Поради батькам

Рекомендації класному керівнику і вчителям щодо полегшення адаптації дитини до нових умов навчання

  • Поспілкуйтеся з батьками новачка, з’ясуйте індивідуальні особливості дитини, врахування яких полегшить початок її навчання в нових умовах.
  • Зверніть увагу на психоемоційний стан дитини. Якщо він нестійкий та негативний виясніть причини, зверніться до інших спеціалістів навчального закладу – лікаря, практичного психолога.
  • Проінформуйте новачка щодо організаційного аспекту навчання – допоможіть зорієнтуватися в системі кабінетів; відмітьте нумерацію кабінетів у його щоденнику; занотуйте для нього імена, по батькові та прізвища вчителів; основні правили навчального закладу; розпорядок дня навчального закладу.
  • Прагніть ліпше вивчити сильні і слабкі сторони новачка, допоможіть йому адаптуватися до класного колективу, створюючи ситуацію успіху на уроках.
  • Допоможіть новачку «влитися» в учнівський колектив: дайте доручення, яке йому під силу, залучіть до шкільних заходів, надавши йому змогу, проявити себе якнайліпше.         
postcategoryiconкатегория: Главный / Поради батькам

<< Первая < Предыдущая 21 22 Следующая > Последняя >>

Страница 22 из 22

Copyright © 2011 ---.
All Rights Reserved.

Joomla template created with Artisteer by shoot56.