- Головна
- Новини
- Адміністрація
- Діяльність закладу
- Методична скринька
- Безпечне освітнє середовище
- Внутрішня система якості освіти
- Дистанційна освіта
- Виховна робота
- Бібліотека
- Соціально-психологічна служба
- Сторінка логопеда
- Фотогалерея
- Дошка оголошень
- Батькам
- Корисні посилання
- Протидія булінгу в закладі освіти
- Зворотній зв'язок
- Прозорість та інформаційна відкритість
- Благодійна допомога
Поради батькам
Рекомендації для педагогів щодо вміння формувати пізнавальний інтерес і пізнавальну потребу в молодших школярів
1) наявність цікавої інформації;
2) досягнення мимовільної уваги, позитивного емоційного настрою молодших школярів;
3) вільне орієнтування педагога в матеріалі;
4) демонстрування високого рівня узагальнення;
5) систематизація, встановлення внутрішньо предметних і міжпредметних зв’язків; 6) включення нового матеріалу в контекст раніше засвоєних знань; 7) виявлення відомих закономірностей у нових ситуаціях; 8)опрацювання відомого матеріалу, але з новими цілями, повторне роз’яснення тих самих завдань із різних позицій тощо; 9) урізноманітнення методів і прийомів роботи, які застосовує педагог; 10) установлення оптимального рівня індивідуальної складності завдань, забезпечення ефективної допомоги; 11) демонстрування школярам їхнього прогресування в засвоєнні нового матеріалу:
o чітке визначення нового в змісті матеріалу кожного уроку;
o розкриття цілей як групи уроків, так і кожного уроку;
o систематичне підбиття підсумків із певної мети;
o систематичне осмислення значущості матеріалу;
II Стимуляція процесуального інтересу молодших школярів (інтересу діяча):
1) застосування активізаційних завдань для збудження пізнавальної активності;
2) забезпечення почуття задоволення молодших школярів від їхньої активної пізнавальної діяльності – похвала, визнання, оцінювання досягнутих результатів, вказування на вияв здібностей;
3) забезпечення успіху в діяльності;
4) зведення до мінімуму негативних оцінок або відмова від них;
5) продуктивне оцінювання неуспіху – обережне корегування причин, що призвели до нерозуміння, заповнення прогалин у знаннях, надання конструктивної допомоги.
|
|
|
<< Первая < Предыдущая 21 22 Следующая > Последняя >>
Страница 22 из 22