- Головна
- Новини
- Адміністрація
- Діяльність закладу
- Методична скринька
- Безпечне освітнє середовище
- Внутрішня система якості освіти
- Дистанційна освіта
- Виховна робота
- Бібліотека
- Соціально-психологічна служба
- Сторінка логопеда
- Фотогалерея
- Дошка оголошень
- Батькам
- Корисні посилання
- Протидія булінгу в закладі освіти
- Зворотній зв'язок
- Прозорість та інформаційна відкритість
- Благодійна допомога
Соціально-психологічні заходи
Підвищення мотивації та ефективності засвоєння знань учнями
Не секрет, що життя в умовах невизначенності, тотального та хронічного стресу, постійного дистанційного навчання з мінімальними альтернативами, значно знижує мотивацію здобувачів освіти до навчання та значно погіршує ефективність навчання. Однак, життєстійкість або резильєнтність, змушує нас шукати способи знаходити сили і світло в собі, нові способи взаємодії на уроках та заняттях, бути більш уважними до свого психоемоційного стану, ментального здоров’я вцілому. Саме ритуалізація уроку, використання технік самозаспокоєння, легке відношення до контролю та оцінювання здатне підвищити ефективність навчання та мотивацію до нових знань та досягнень. Заняття має починатися та закінчуватися однаково, цікавим ритуалом. На занятті з психомоторного та сенсорного розвитку педагог (фактично практичний психолог) використовує світлину з назвою «Готовий вчитися налаштуйся на урок» з метою формування зосередженності, спокійного психоемоційного стану, де вправи з диханням є обов’язковими. Також обов’язковим є взаємні питання щодо стану справ, настрою – це об’єднує, покращує навички емпатії, формує гуманність, вчить надавати підтримку та отримувати її. У разі наявності у когось з учнів тривоги, поганого настрою учні та педагог надають підтримку, за інструкцією педагога учні виконують вправи для самозаспокоєння (дихання за різними схемами, білатеральна стимуляція, вправу «Лимон», «Черепашка», «Лінивий кіт» і т.п.). Щоб м’яко сформувати мотивацію до навчання, досягнення результату, самокотролю і змістити її від ролі педагога, використовується елемент лялькотерапії - іграшка Петрик (м’яка іграшка у вигляді хлопчика). Петрик завжди привітний, пристально спостерігає та контролює, однак завжди справедливо оцінює, часто хвалить, підтримує. Констатовано той факт, що вцілому взаємна увага до особливостей та стану один одного, вміння розслабитись та налаштуватись підвищює мотивацію та ефективність засвоєння знань учнями. Приклад заняття можно переглянути за посиланням у класрум https://classroom.google.com/c/NjIxMzcwMTU5MDY0/a/NjI0ODgyNDc5MzYx/details або ютубі https://youtu.be/GkSqwIZoTWA
категория: Главный / Соціально-психологічні заходи
|
|
|