- Головна
- Новини
- Адміністрація
- Діяльність закладу
- Методична скринька
- Безпечне освітнє середовище
- Внутрішня система якості освіти
- Дистанційна освіта
- Виховна робота
- Бібліотека
- Соціально-психологічна служба
- Сторінка логопеда
- Фотогалерея
- Дошка оголошень
- Батькам
- Корисні посилання
- Протидія булінгу в закладі освіти
- Зворотній зв'язок
- Прозорість та інформаційна відкритість
- Благодійна допомога
Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитин
Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини – це процес збору та інтерпретації кількісної та якісної інформації про особливості розвитку дитини з метою визначення її особливих освітніх потреб, розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, організації освітнього середовища, особливостей організації психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, відповідно до потенційних можливостей дитини.
Комплексна оцінка проводиться фахівцями ІРЦ з обов’язковим спостереженням та додатковим збором інформації про особливості навчання особи в закладі освіти за такими напрямами:
· фізичний розвиток (визначається рівень загального розвитку, відповідність віковим нормам, розвиток дрібної моторики, спосіб пересування тощо, а також його вплив на фізичну та рухливу активність особи, її освітню діяльність);
· мовленнєвий розвиток особи (визначається рівень розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявність мовленнєвого порушення та його структура, а також його вплив на опанування навчальних програм, розвиток комунікативних навичок тощо);
· когнітивна сфера (визначається рівень сформованості пізнавальних процесів (сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага) та їхній вплив на освітню діяльність);
· емоційно-вольова сфера (виявляється здатність до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин, психологічний стан дитини, а також його впливу на освітню діяльність);
· освітня діяльність (визначаються всі напрями з урахуванням критеріїв формування вмінь та навичок, впливу встановлених особливих освітніх потреб на рівень сформованості знань, умінь, навичок відповідно до вікових особливостей).
Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини є кінцевим результатом процесу оцінювання, що орієнтує фахівців ІРЦ на визначення оптимального освітнього маршруту для кожної дитини з особливими освітніми потребам.