- Головна
- Новини
- Адміністрація
- Діяльність закладу
- Методична скринька
- Безпечне освітнє середовище
- Внутрішня система якості освіти
- Дистанційна освіта
- Виховна робота
- Бібліотека
- Соціально-психологічна служба
- Сторінка логопеда
- Фотогалерея
- Дошка оголошень
- Батькам
- Корисні посилання
- Протидія булінгу в закладі освіти
- Зворотній зв'язок
- Прозорість та інформаційна відкритість
- Благодійна допомога
Формування звукової культури мовлення, лексико-грамотичної будови мовлення та зв’язного мовлення за лексичною темою «Іграшки»
20.04.2021 року вчителем-логопедом Торяник Ю.А. було проведено корекційне заняття з учнем 2 класу. Заняття складалося за таким програмовим змістом. Корекційно-розвиваючі завдання: - розвивати дрібну моторику, зорово-просторовий гнозис; - формувати узгодженість мови з рухом; - розвивати слухову увагу, фонематичний слух; - розвивати мовне дихання і інтонаційну виразність мовлення. Корекційно-навчальні завдання: - закріплювати артикуляцію звуків [У], [А]; - формувати вміння виділяти звук [У] з ряду звуків; - продовжувати формувати вміння виділяти перший голосний звук в словах; - формувати узагальнююче поняття «іграшки»; - продовжувати формувати вміння давати відповіді на питання повним реченням. Корекційно-мовленнєві завдання: - активізувати словник по темі іграшки; - вправляти в утворені зменшувально-пестливих форм іменників; - в утворені іменників множини родового відмінка; - вправляти у вживанні прийменників НАД, під, між. Корекційно-виховні: - виховувати бажання допомагати тим, хто цього потребує, посидючість, акуратність при роботі в зошиті.