- Головна
- Новини
- Адміністрація
- Діяльність закладу
- Методична скринька
- Безпечне освітнє середовище
- Внутрішня система якості освіти
- Дистанційна освіта
- Виховна робота
- Бібліотека
- Соціально-психологічна служба
- Сторінка логопеда
- Фотогалерея
- Дошка оголошень
- Батькам
- Корисні посилання
- Протидія булінгу в закладі освіти
- Зворотній зв'язок
- Прозорість та інформаційна відкритість
- Благодійна допомога
«Мишка - шкряботушка» ( автоматизація звука [ Ш ] в складах, словах)
07.12.2020 року вчителем-логопедом було проведено логопедичне заняття з ученицею 1 класу. За занятті було поставленні такі цілі. Корекційно-освітні: Закріпити артикуляцію - положення губ, ящика і зубів при вимові звуку, акустичні ознаки звука: приголосний або голосний, ізольоване висловлення звуку Ш (образне порівняння звуку «Ш» - шипіння змії, лопнула шина...), продовжувати вчити правильно вимовляти звук Ш в складах і словах, вчити визначати наявність звука в словах (розвивати звукове чуття), збагачувати активний та пасивний словник іменниками (вживання мовного матеріалу - слів, насичених звуком (на початку, середині або в кінці слова). Корекційно-розвиваючі: Розвивати артикуляційну та дрібну моторику; фонематичний слух; силу ротового видиху; удосконалювати загальну моторику; виробити чіткі координовані дії у взаємозв’язку з мовою, моторика обох рук, узгоджувати роботу обох півкуль головного мозку, зорову увагу, пам’ять, мислення. Корекційно-виховні: Виховувати пізнавальний інтерес до логопедичного заняття, відчувати задоволення від самостійно виконаного завдання, позитивний емоційний настрій на занятті.