- Головна
- Новини
- Адміністрація
- Діяльність закладу
- Методична скринька
- Безпечне освітнє середовище
- Внутрішня система якості освіти
- Дистанційна освіта
- Виховна робота
- Бібліотека
- Соціально-психологічна служба
- Сторінка логопеда
- Фотогалерея
- Дошка оголошень
- Батькам
- Корисні посилання
- Протидія булінгу в закладі освіти
- Зворотній зв'язок
- Прозорість та інформаційна відкритість
- Благодійна допомога
«Диференціація звуків [р], [л]. Як Карлсон вчився звуки правильно вимовляти»
27.11.2018 року вчителем-логопедом Торяник Ю.А. було проведено логопедичне заняття з учнем 4 класу, ціль якого навчити диференціювати в усному та писемному мовленні звуки [р]-[л]; закріплювати вміння визначати місце звука в слові. Вдосконалювати правильну чітку вимову звуків [р],[л]. Формувати вміння розрізняти ці звуки в словах, реченнях, зв’язному мовленні. Збагачувати й активізувати лексичний запас, поширювати активний словник новими словами з тем «овочі» і «фрукти». Розвивати артикуляційний апарат, удосконалювати мовленнєві навички, вміння будувати зв’язне висловлювання. Розвивати фонематичні процеси, навички звукового аналізу і синтезу слів, дрібну моторику пальців рук, логічне мислення та зв’язне мовлення. Корегувати пам`ять, увагу. Виховувати бажання правильно говорити, а також працелюбність і старанність.