- Головна
- Новини
- Адміністрація
- Діяльність закладу
- Методична скринька
- Безпечне освітнє середовище
- Внутрішня система якості освіти
- Дистанційна освіта
- Виховна робота
- Бібліотека
- Соціально-психологічна служба
- Сторінка логопеда
- Фотогалерея
- Дошка оголошень
- Батькам
- Корисні посилання
- Протидія булінгу в закладі освіти
- Зворотній зв'язок
- Прозорість та інформаційна відкритість
- Благодійна допомога
Автоматизація звука [Р]
План-конспект логопедичного заняття на тему:
«Автоматизація звука [Р].
Свійські та дикі тварини»
Мета. Автоматизувати звук [р] у словах і реченнях ;розвивати дрібну і артикуляційну моторику; продовжити роботу над звуковою і складовою структурою слова та над структурою речень; розвивати уміння і навички діяти з наочними екранними образами, переходячи від звичних практичних дій з предметами до дії з ними в образному плані; розвивати пізнавальні процеси; корегувати і розвивати фонематичні процеси, виховувати вміння позитивно реагувати на успіхи та невдачі, створювати позитивний емоційний фон. корекційно-навчальна: вчити учнів правильної вимови звука «р» в складах та словах, утворювати слова суфіксальним способом, з додаванням одного звука на основі інноваційних технологій, використовувати досвід дитини при розв'язанні навчальних проблем, збагачувати словниковий запас;
корекційно-розвивальна: розвивати фонематичний слух,зорову та слухову пам'ять, увагу, артикуляційну та дрібну моторику рук,мовленеве дихання, збагачувати словниковий запас;
корекційно-виховна: підтримувати у дітей гарний настрій,бадьорість, упевненість у власних силах;виховувати самоконтроль, бажання вирізно і чітко говорити.
Обладнання. Артикуляційна гімнастика в малюнках; настільне дзеркало; логопедична картка з зображенням правильної артикуляції звука [р],комп’ютерні вправи і наочність; картонний будиночок з фішкою; звукові фішки; лист паперу і олівець.
Підготовча частина.
1.Актуалізація опорних знань і умінь дітей.
2.Пальчикова і артикуляційна гімнастика.
Основна частина
1.Відгадай загадки. Назви спільний звук у словах-відгадках.
2.Пригадати правильну вимову звука [р] ,його основні характеристики.
3.Повторити за логопедом слова, поділити їх на склади:
Двір, зефір, кефір, факір, кірка, кукурудза, піонер, сквер.
Робота з комп’ютером
5.Відібрати картинки, на яких зображені тварини, в назвах яких є звук [Р].
6. Визначити місце звука [р] в назвах цих тварин,розташувати їх по-порядку(з допомогою картонного будиночка з фішкою).
7. Склади звукову схему слова: корова(з допомогою фішок).
8. Скласти речення з назвами тварин: черепаха, верблюд ,кенгуру. Зобразити їх схематично.
Підсумок уроку.
Назвати звук, з яким працювали на занятті і вправи, які сподобались найбільше.