- Головна
- Новини
- Адміністрація
- Діяльність закладу
- Методична скринька
- Безпечне освітнє середовище
- Внутрішня система якості освіти
- Дистанційна освіта
- Виховна робота
- Бібліотека
- Соціально-психологічна служба
- Сторінка логопеда
- Фотогалерея
- Дошка оголошень
- Батькам
- Корисні посилання
- Протидія булінгу в закладі освіти
- Зворотній зв'язок
- Прозорість та інформаційна відкритість
- Благодійна допомога
Виховна робота
Виховна робота школи має корекційну спрямованість на формування навичок та компетентностей, необхідних для успішної соціалізації учня та здійснюється відповідно до режиму роботи закладу.
Виховна робота на 2024/2025 навчальний рік спрямована на реалізацію єдиної методичної проблеми навчального закладу: «Формування життєвих компетентностей учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку конкурентоспроможної та соціалізованої особистості в умовах спеціальної школи».
Цілі та завдання виховної роботи на новий 2024/2025 навчальний рік:
• формування особистісних рис громадянина України, національної свідомості та самосвідомості учнів;
• виховання духовної культури особистості;
• виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;
• формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;
• утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам'яті;
• багачення народних традицій, звичаїв;
• виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці;
• забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони і зміцнення здоров'я;
• формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою;
• створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнів до різноманітної діяльності щодо інтересів допомогти знайти кожному справу до душі;
• посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики відхилень у поведінки учнів;
• підпорядкування змісту, форм і методів роботи визнанню особистості дитини як найвищої соціальної цінності.