- Головна
- Новини
- Адміністрація
- Діяльність закладу
- Методична скринька
- Безпечне освітнє середовище
- Внутрішня система якості освіти
- Дистанційна освіта
- Виховна робота
- Бібліотека
- Соціально-психологічна служба
- Сторінка логопеда
- Фотогалерея
- Дошка оголошень
- Батькам
- Корисні посилання
- Протидія булінгу в закладі освіти
- Зворотній зв'язок
- Прозорість та інформаційна відкритість
- Благодійна допомога
Поради соціального педагога вчителю у роботі з важкими підлітками
Працюючи з «важким» підлітком, потрібно:
1. У конфліктних ситуаціях не намагатися здобути перемогу будь-якою ціною - ми теж маємо право змінювати погляди, ми не застраховані від помилок, у дечому можемо і поступитися.
2. Діяти тільки тактичним маневром і ніколи - прямою атакою. Вислуховувати все, не реагуючи негайно ж, і тільки потім, вибравши слушний момент, без роздратування висловити свою думку, що вносить поправки в почуте. Розкривати причини неправильних поглядів підлітка, показувати, в чому помилковість його міркувань, і таким шляхом розвивати і направляти його розумовий процес, забезпечуючи необхідними джерелами.
3. Бути самокритичними, принциповими, намагатися настільки зміцнити довіру молодої людини, щоб він ділився з нами своїми можливими неприємностями.
4. Не ставити на підлітку хрест, адже його загострене самолюбство і соціальна позиція виникли саме внаслідок попередніх соціальних збоїв, які постійно нагадують про себе і підживлюють небажану поведінку.
5. Не намагатися загнати підлітка в глухий кут, поставити в скрутне становище. Не вдаватися до фізичного покарання.
6. Вимагаючи щось від підлітка, не можна торгуватися.
7. Намагатися дотримуватися принципу А.С. Макаренко: чим більше ми поважаємо людини, тим вище наші вимоги до нього.
8. В особистих бесідах посилювати цілеспрямовану життєву орієнтацію підлітків і розвивати їх ідеал Я.