- Головна
- Новини
- Адміністрація
- Діяльність закладу
- Методична скринька
- Безпечне освітнє середовище
- Внутрішня система якості освіти
- Дистанційна освіта
- Виховна робота
- Бібліотека
- Соціально-психологічна служба
- Сторінка логопеда
- Фотогалерея
- Дошка оголошень
- Батькам
- Корисні посилання
- Протидія булінгу в закладі освіти
- Зворотній зв'язок
- Прозорість та інформаційна відкритість
- Благодійна допомога
Банери
Поради батькам на літніх канікулах
Літо прийшло! З ним ми пов’язуємо свої мрії про відпочинок, про виїзд на природу. Особливо хочеться порадува¬ти літнім відпочинком дітей. Прагнення батьків оздоровити своїх дітей — ма¬буть, сьогодні єдина сила, яка здатна це реалізувати.
Отже, літнє оздоровлення дітей — справа батьків.
Шановні, татусі та мами, даємо вам де¬які поради щодо організації ігрової діяльності з малечею.
Виберіть найцікавіше з того, що ми вам пропонуємо, і ваша дитина отримає вели¬ку користь.
Влітку сім’ї часто бувають «на при¬роді». Природа буває різною. Наприк-лад, дача — це справжня природа.
«Пікнік» — от як це називається, коли вся родина на природу їде. Збираються на цю поїздку всі дружньо. Діти іграш¬ки збирають, тато — спортивне й похідне спорядження, а мама — великий рюкзак з продуктами.
Отже, виїжджаючи на дачу, викорис¬тайте час з користю.
На природі можна навчити:
• самостійності;
• нічого не боятися;
• плавати, бігати, стрибати;
• багаття розпалювати (тих дітей, що доросліші)-,
• розширювати знання про рослин, тварин, природні явища;
• отримувати емоційне задоволення.
Найчастіше на пікніку збираються
різновікові компанії. Тому нехай у вас у запасі буде декілька таких ігор, які всім цікаві і зрозумілі.
«Весела естафета»
Етап перший.
Мами й тата виборюють дистанцію і показують дітям спосіб пересування. Способів безліч: як пінгвін, як конячка, задки, боком, рачки, верхом на паличці, стрибаючи з м’ячиком, затиснутим між колінами.
Етап другий.
Дорослий тримає дитину за ноги, а вона виборює дистанцію на руках.
Етап третій.
Вибороти дистанцію з шишкою на голові (або яким-небудь іншим предметом).
Етап четвертий.
У цьому конкурсі беруть участь всі члени родини: тато, мама і дитина. Мама з татом зчіплюють руки так, щоб вийшов «стілець». На цей «стілець» всідається малюк і змагання розпо¬чинаються.
Кожна родина добігає до домовлено¬го дерева, оббігає його і повертається.
Якщо ви в сосновому лісі, то можна вибирати ігри з шишками.
«У кого більше шишок?»
Зібрати шишки. У кого більше, той і переможець.
«Влучний стрілець»
Відзначте лінію, від якої буде вести¬ся стрільба. Поставте на невеликій відстані відро або капелюх, і нехай діти вправляються в метанні, закидаючи туди шишки.
«Скільки шишок, відгадай»
Побігали, пострибали, тепер час відпочити, посидіти біля багаття і погра¬ти в спокійні ігри.
Покладіть кілька шишок у непрозорий пакет або мішечок і запропонуйте маля¬там відгадати, скільки їх там, підказую¬чи словами «більше» та «менше».
Не забудьте взяти з собою м'яч!
В які ігри можна грати із м’ячем?
Волейбол, футбол, баскетбол... А ще?
«Швидкий м'яч»
Усі великі та маленькі гравці стають у коло і починають передавати по колу м’яч. Поступово темп гри зростає.
Якщо хто-небудь із гравців м’яч упус¬тив, він залишає гру і виходить з кола. Виграє той, хто залишився останнім.
«Дожени»
Всі гравці стають у коло. Два, які сто¬ять один навпроти одного, тримають у руках по м’ячу.
За командою гравці починають пере¬давати м’яч по колу в одному напрямку, намагаючись, щоб один м’яч наздогнав інший. Той, у кого виявиться два м’ячі, отримує штрафний бал.
Біля багаття
Діти з задоволенням допоможуть та¬там розпалити багаття.
Попросіть їх зібрати хмиз і дрова. По¬кажіть, як правильно розпалювати багаття.
Тут можна співати улюблені пісні, відгадувати загадки або грати в ігри зі словами.
«Зіпсований телефон»
Одна дитина придумує слово і гово¬рить його на вухо сусідові, той передає почуте наступному гравцеві. Коли слово
«обійде» коло, останній гравець пови¬нен його назвати вголос.
«Асоціації» .
«Асоціації» — для старших дітей.
Поясніть їм, що таке асоціації.
Наприклад, коли ми говоримо «зи¬ма», то відразу згадуємо сніг. І так далі. Перший гравець вимовляє слово, а нас¬тупний швидко говорить далі.
Скажімо «Слон — Африка», «Африка — Мавпа», «Мавпа — Зоопарк», «Зоопарк — Крокодил», Крокодил — Чебурашка».
Так від гравця до гравця слово буде трансформуватися.
На пляжі
Це ігри з водою та піском. Найблагодатніша пора для цих ігор — літо. З піском так цікаво гратися!
Кожен малюк з задоволенням будує, пересипає, ліпить. Дитина, якій 1,5—2 роки, ще не може по-справжньому ліпи¬ти пасочки, тому сідайте в пісок — і ліпіть самі. Малюк буде бачити, як до¬рослі це роблять, і намагатиметься наслідувати.
Покажіть маляті: ось сухий пісок, ось — мокрий. Сухий можна пересипати, а з мокрого робити будівлі.
На прогулянку беріть кілька відер різного розміру. Розповідайте маляті: «У велике відро поміститься багато піску, а в маленьке — мало».
Отже, чим зайнятися на піщаному березі?
Можна, наприклад:
• «закопувати» один одного в теплий пісок;
• ходити босоніж;
• будувати з вологого піску палаци і вежі;
• рити колодязі, тунелі;
• прокладати дороги для іграшкових автомобілів;
• робити пасочки і прикрашати їх;
• «варити суп» у відрі;
• разом з батьками робити піщані фігури;
• малювати пальцями або паличкою на вологому піску.
Пляж — це не тільки пісок, але ще й вода. Річка або море, озеро або басейн.
Перш, ніж ви прочитаєте про ігри у воді, згадайте правила.
1. Увага! Увага! Не залишайте дітей у воді без нагляду!
2. Надувні іграшки і приладдя для плавання розраховані тільки на те, що дорослий перебуває поруч з дитиною.
3. Стежте, щоб малюк не перегрівся на сонці.
4. Не забувайте напувати дітлахів водою, тому що на пляжі буває дуже спекотно.
Сьогодні є безліч плавальних присто¬сувань для дітей.
Це надувні ходунки, нарукавники, ласти, жилети.
«Водний забіг»
Бігати у воді дуже непросто.
Грати краще на такій глибині, щоб во¬да була тільки до щиколотки. Зазда-легідь перевірте, щоб на дні не було камінців.
«Змагання крокодильчиків»
Всі діти стають крокодилчиками, вони ходять руками по дну на мілководді (обов’язково під наглядом дорослих), наздоганяючи один одного.