- Головна
- Новини
- Адміністрація
- Діяльність закладу
- Методична скринька
- Безпечне освітнє середовище
- Внутрішня система якості освіти
- Дистанційна освіта
- Виховна робота
- Бібліотека
- Соціально-психологічна служба
- Сторінка логопеда
- Фотогалерея
- Дошка оголошень
- Батькам
- Корисні посилання
- Протидія булінгу в закладі освіти
- Зворотній зв'язок
- Прозорість та інформаційна відкритість
- Благодійна допомога
Майстерність активізаційного викладу «Правила орієнтири» для педагога
ü Застосування методу збільшення дидактичних одиниць
ü Логічна схема викладу матеріалу (символіка, що відображає основні моменти навчального матеріалу, логічні зв’язки, між поняттями).
ü Активізація елементів життєвого досвіду молодших школярів
ü Застосування цікавих пізнавальних та активізаційних елементів завдань.
ü Створення в молодших школярів установки на активне спостереження за викладом матеріалу педагогом. Уміння педагога налагодити зв’язок із внутрішнім світом молодших школярів.
ü Створення продуктивного комунікативного тла уроку (досягнення саморозкриття особистості молодших школярів, розкутості їх думок, суджень).
ü Застосування педагогом прийомів установлення продуктивного комунікативного фону на уроці:
- довірливий, розсудливий тон розмови;
- віра педагога в можливості молодших школярів;
- створення атмосфери співпереживання під час обговорення певної теми.
ü Намагання педагога уникати непродуктивного комунікативного тла на уроці (невдоволеності, роздратованості тощо).
ü Застосування прийомів ораторського мистецтва – стильність, рельєфність, образність і зв’язність мовлення педагога під час викладу навчального матеріалу.
ü Наявність логічної перспективи у висловлюваннях під час викладу навчального матеріалу – динамічне, помітне для молодших школярів наближення до висновку.
ü Дотримання термінологічної культури під час висловлювань.
ü Досягнення прихованої діалогічності мовлення педагога:
- Постановка запитань педагогом, ніби перед самим собою, і відповідь на них;
- Висловлювання педагогом своїх думок, оцінок;
- Щирість;
- Імпровізація під час розмови.
ü Усвідомлення педагогом негативних моментів власної мовленнєвої діяльності під час викладу матеріалу (інтонаційна одноманітність, «штампи»), намагання їх уникати.