- Головна
- Новини
- Адміністрація
- Діяльність закладу
- Методична скринька
- Безпечне освітнє середовище
- Внутрішня система якості освіти
- Виховна робота
- Бібліотека
- Соціально-психологічна служба
- Сторінка логопеда
- Освітні проекти
- Фотогалерея
- Дошка оголошень
- Батькам
- Корисні посилання
- Протидія булінгу в закладі освіти
- Зворотній зв'язок
- Прозорість та інформаційна відкритість
- Благодійна допомога
Банери
Шкільне самоврядування

Самоврядування – один із головних принципів діяльності учнівської спільноти. Суть його полягає у реальній участі дітей в управлінні класу, школи. Досвід багатьох років доказує, що саме учнівське самоврядування – це не лише самостійне вирішення різноманітних питань, а й самостійне виконання, проведення, планування різноманітних заходів, відповідальність за яких несуть самі лідери – учні. Суттєвими рисами, якими наділені справжні лідери є: гнучкість, активність, ініціатива, дисципліна, добровільність
, креативність, вихованість. Наш час потребує лідерів нової формації, людей компетентних, відповідальних, здатних мислити неординарно, генерувати нові ідеї та приймати нестандартні рішення. Ось чому головне завдання школи – знайти і підтримати учнівську молодь, чия життєва позиція спрямована на активну участь у громадському житті.
.jpg)
Самоврядування школярів – необхідний компонент змісту сучасного виховання особи.
Президента школи обирають учні 5-10 класів шляхом голосування під час виборчої кампанії. На посаду лідера учнівського самоврядування має право балотуватись людина ерудована, відповідальна, самостійна у виявленні своїх думок, толерантна, цілеспрямована, з високими організаторськими здібностями. За таким же принципом обираються голови комісій парламенту.
.jpg)
-
Сприяє навчальній та творчій діяльності учнів;
-
Забезпечує комплексний виховний вплив на учнів шляхом їх залучення до усвідомленої, систематичної участі у вирішенні важливих питань життя класу та школи;
-
Формує ініціативу, особистість, здатну приймати нестандартні рішення;
-
Забезпечує захист прав і інтересів учнів;
-
Створює широке поле можливостей для самореалізації в конкретних справах;
-
Виховує почуття власної гідності, вчить досягати індивідуальної та суспільної мети;
-
Відвертає дітей від асоціальних форм поведінки.
![]() | 29 Kb |
![]() | 154 Kb |